Geeltand en Brokkelster. Het blijft lastig gaan tussen die twee. Wie is er nu de beste, de gemeenste, het meest chagrijnig?

Opdat ze hun geschil voor eens en voor altijd kunnen uitvechten, mochten ze van mij een debat voeren. Hieruit trok ik uiteraard de nodige conclusie.

Brokkelster

Een beknopte samenvatting van wat hij tegen Geeltand zei.

Nou moet je eens horen, jij, dat ik van ons twee toch wel de beste ben. 

Ik was de eerste slechterik in Warrior Cats en ben ondervoorzitter van de Warrior-Cats-slechterikenliga. En waar ben jij ondervoorzitter van? De Grumpy-cat-liga? 

Iedere kat doet het voor mij in zijn broek. (Katten hebben geen broek, maar kom). 

Wat denk je dat de DonderClan nu aan het doen is? Ik wed dat ze je afwezigheid vieren! 

Zo, wie denk je nu dat er de gemeenste is?

Geeltand

Een beknopte samenvatting van wat ze tegen Brokkelster zei.

Alles wat jou niet afmaakt, zoon, maakt me pissig. Dus daarom heb ik dat klusje geklaard.

Jij krabt kleine kittens? Dat is het? Ik ben een notoire gifmengster! Ik eet jou als ontbijt, en als je eruit komt verhuis ik je naar de kattenbak.

Ik heb nooit om een zoon gevraagd. Het enige wat ik wil is eten, slapen en mijn poten likken. Lekker knorren terwijl de hele Clan aan het werk is.

Als ik op de katwalk loop, schud ik mijn vacht uit over iedereen die erbij staat. Vraagt men mij om een handtekening, dan klauw ik het tekenpapier aan stukken. Heb je Titanic gezien? Mijn favoriete acteur was de ijsberg.

Welkom in de familie, zoon. Lekker gemeen zijn, het zit in ons DNA.

Conclusie

Tussen Geeltand en Brokkelster is er geen verschil. Zo moeder, zo zoon.

Img gray persian cats photo gallery 337 paso 0 600.jpg