Wikia

Banner
Inhoud: A · B · C · D · E · F · G · H · I · J · K · L · M · N · O · P · Q · R · S · T · U · V · W · X · Y · Z

Op zoek naar een nieuw verhaal om te lezen? Op deze pagina is een overzicht te vinden van alle verhalen die op de wiki zijn geplaatst gesorteerd per gebruiker. Alleen beheerders kunnen fanons aan deze lijst toevoegen, maar je kan je fanon in deze lijst zetten en dan zet het beheer hem vanzelf hier neer.

In deze lijst zal je enkel de fanons vinden, niet de fictieve werken.

Zie ook:

Per fandomEdit

FEdit

Verhaalomslag Verhaal
Billy-Elliot

Billy Elliot: op de balletschool door Vederklauw (Film) (Standalone)

Met veel pijn en moeite heeft Billy toch voet bij stuk gehouden. Nu zit hij op de Koninklijke Balletschool en oefent hij hard om zijn dromen waar te maken, maar dat valt allemaal nog niet mee.

LEdit

Verhaalomslag Verhaal
Sneeuwharpij door Sandara, Aello

Aello door Mvs109 (Literatuur)

Aello vertelt het verhaal over de drie gezusters Harpij, in het bijzonder de oudste: Aello, die na hun geboorte aan de oppergod Zeus zijn geschonken.

Verdoemd om hem eeuwig te dienen, proberen de drie gezusters te overleven in het oude Griekenland en een uitweg te vinden in hun wrede bestaan.

Agartha, cover

Agartha door Vederklauw (Literatuur)

Samen met zijn vader en neef gaat Alex mee op zoek naar het mysterieuze Agartha, de wereld onder de onze, maar het avontuur begint pas echt als ze deze plaats hebben gevonden.

Vraagteken

Aries avontuur door Vederklauw (Literatuur)

Een mysterieuze smokkelweg en een vreemd oud vrouwtje dat weer terug in het dorp is komen wonen, zetten Arie en zijn vrienden op het spoor van een oud geheim.

Ut1big

De Begrafenisondernemers door Vederklauw (Literatuur) (Standalone)

Een stel jungledieren is teleurgesteld door de verandering die de bouw van een brug met zich meebrengen. Tijden veranderen, maar niet iedereen weet zich daar goed op aan te passen.